Wkrótce przyznane zostaną nagrody w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Planners Polska otrzymała nominacje w dwóch kategoriach za projekty zrealizowane dla LOTOS Paliwa.
Nominacje zdobyły oba zgłoszone przez Planners Polska projekty: promocja sprzedaży B2C „Kibicuj Mistrzom” oraz program incentive travel B2B „LOTOS Sardynia
- Liczymy na sukces, bo w oba przedsięwzięcia włożyliśmy dużo serca, a praca nad nimi pozwoliła wykorzystać prawdziwy potencjał agencji– komentuje Witold Janczyński, Prezes Planners Polska.
Konkurs Golden Arrow to prestiżowe wydarzenie branżowe, które służy ocenie realizowanych w kraju kampanii i wyróżnieniu najlepszych z nich. W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow na short-liście znalazły się 72 prace. Pełna lista nominacji znajduje się na stronie: www.goldenarrow.pl. Statuetki otrzyma 9 projektów, a 37 przypadną wyróżnienia. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 27 czerwca br. podczas gali, która odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy. Organizatorami Golden Arrow są Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications, wydawca m.in. „Media & Marketing Polska”.
Planners Polska jest czołową na rynku agencją zintegrowanej komunikacji marketingowej, wyspecjalizowaną w marketingu doświadczeń i marketingu relacyjnym. Od kilkunastu lat kreuje, planuje i organizuje eventy, efektywne programy wsparcia sprzedaży, inspirujące spotkania, kongresy, konferencje, programy integracyjne, motywacyjne oraz niepowtarzalne wydarzenia biznesowe i marketingowe.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/nominacje-golden-arrow-2013-dla-planners-polska